Freeeedag :D

Så undebart! Idag slutar huth kl. 13, så efter det ska vi dra ut till maxi för att storhandla :) Ikväll blir det Idol med lite vänner :)

Å min lilla skit ligger å snackar som fan! :) haha jag älskar när hon gör det! <3:)

Snart äre jul oxå, bara en månad kvar :)) Så mysigt!

Jag ska åka upp till Johanna å matias i linköping om typ 2 veckor :) Ska bli så kul, eftersom varken dom eller karro kommer hem över jul! :( hatar dom åren när dom inte är här. Men nästa jul så är dom ju här, å förhoppningsvis med en liten ny bebis från England! ;)

Ne nu ska jag städa lite, får ju finbesök ikväll :)) hehe

pusssss



Kommentarer
Sandra

Syns i kväll :)

Popcorn o Cola Check :D

Pusss

2010-11-19 @ 11:49:12
Sara

haha :)

2010-11-19 @ 12:26:15
URL: http://beanea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0