hej hej

sitter å kollar på beck, har precis haft sandra och robin på besök :))

har diskuterat om att vara mamma, killar fattar verkligen inte hur det är att vara hemma o vara mammaledig. dom tror att man bara är hemma och är "ledig" dag in o dag ut. usch de gör mej så irreterad.
Tur att sandra står på min sida, att det nte är spec lätt..... att det är mycket lättare att jobba på jobbet.

Alla mammor förstår nog vad jag menar :)

Men men :)

Inatt har vi sovit hemma hos Farmor Michi :) Så mysigt!!

Å snart äre jul, å den ska vi fira ute hos Josefin o Niklas, ska bli så kul! :)

Förresten, när börjar man julpynta? Tog upp alla grejjer idag från förrådet, o är sugen på att få upp det redan imorn om jag hinner :)

Ne nu ska jag sova, så jag orkar upp inatt när min bebis vill ha mat :)

Ps. Har inga pengar på min mobil, för er som skickar sms å ja inte svarar, så ni vet :)

Pussss


Kommentarer
Anna-Lena

Förstår precis vad du menar med att vara hemma och mamma "ledig". De är mer än ett 100% jobb 24 timmar om dygnet. Du kommer aldrig ifrån de som man gör från sitt vanlig jobb.



Jag brukar sätta upp adventsljusstakarna 1a advent och sen julpyntar jag 1 vecka innan jul och julgranen klär jag dagen innan jul :-)

( De är hur jag gör )

2010-11-07 @ 22:32:32
URL: http://mittlivochvardag.blogg.se/
Ak

Men hallå sara j, Sandra e faktiskt inte mamma än. Haha :-) älskar dig gumman. PUSSPUSS

2010-11-08 @ 08:52:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0