Ibland..

Så kan jag bli så besviken på dej. Gör du ngt som jag inte gillar så är det skitsamma, men gör jag ngt du inte gillar så blir det ett jävla liv!
Har gått runt å stört mej länge nu.

Jag villl så gärna kunna lita på dej, å jag försöker, men innerst inne så gör jag inte det. Å är så rädd för att du ljuger för mej, igen... Blä!! Jag känner på mej att ngt har hänt, nått som du inte berättar för mej.

Å jag vet jag ska inte skriva det här, men jag vet liksom inte vart jag ska få ut det annars. Du blir bara arg på mej å tycker jag är fjantig när jag säger ngt!

:(

Har en pigg bebis idag, så idag fick jag bara sova till 7, skitunge ;)<3

Ne nu ska jag försöka sova igen :)

PUSSSS!




Kommentarer
Anna-Lena

Din blogg, dina tankar. Du skriver vad du vill i den

2010-11-04 @ 07:45:35
URL: http://mittlivochvardag.blogg.se/
Caroline Hanzén

Det är ju här du får skriva av dig allt du har i dina tankar, håller med ovan -Din blogg dina tankar!!!



Ps. Tycker om att läsa din blogg, du kan vara en stolt mor och är ingen skillnad på dig eller mig som mor, även om jag nästan är 10år äldre =) Vi Älskar våra barn över allt annat och det är det ända som räknas!



Kram Caroline Hanzén

2010-11-04 @ 09:34:48
Amanda

Tjo gumman, I know, Du svarar alltid bara lite senare :P Men syftar inte på dig, det var även några andra, hihi. =) Och jo det var sovrums fönstret =) Blev ganska bra faktiskt.. Dock så var det inlägget längre men dte syns inte. hehe.



Hoppas allt ok gumman. Ditt inlägg var lite ledsamt :( Du får prata ut dig hos mig om du vill. Finns alltid här för dig <3 Älskar dig <3

2010-11-04 @ 12:25:49
URL: http://amandakaarlson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0