Idag

Blev de inte så mycket med torp, för jag fick inte mina pengar fören vid 15 tiden med posten :)

Har iaf vart hos mormor idag :) så mysigt!
Å sen åkte jag till stenungsund å till swedbank öppnade ett spar konto till kaylie. :) Så jag lägger 100 kr där varje månad tills hon är 18 :)

Imorgon blir det ist torp. Måste köpa julklappar :)
vet iaf vad jag ska köpa till kaylie..

en hellokitty gåvagn
en bil/gåvagn :)
leksaker
Kläder
Lejonkungen
( fast den går inte att köpa på internett så jag hoppas att den finns i någon affär på torp :) )

å sen önskar hon sig ju förståss andra disney filmer, men de får hon inte av mej :)) de är ju henne moster bra på att köpa ;) hom gillar ju sånt, eller hur johanna? ;)

Har köpt en julklapp till huth idag, å ska beställa den andra imorgon tror jaag :) han blir nog glad iaf :)
Har även fått hem julklapparna vi beställde till mamma, pappa, svärmor å svärfar idag.

Jag önskar mej iaf:
Trekronor boxen (serien från tv alltså)
Nytt tvbord å tvbänk från IKEA :)
ny tv
en diskmaskin
vita converse
en ny jacka
sminkväska
parfym
PENGAR :) är alltid bra att ha när man har en liten bebis :)

Ja nu vet ni kära å nära vad ni kan köpa till mej. Haha

Huth önskar sig:
Ny tv :) haha

Ja vi får se vad jag har att erbjuda, en tv blir de nog inte för de är alldelses för dyrt för lilla mej! ;D

Ne nu ska jag sova :) får hoppas på att min lilla sover länge i natt. Natten som var sov hon från 21.00 - 06.40 :) Så jäkla gott! Jag har en sån ängel till bebis alltså :)<3 Snart kan vi nog lägga henne i eget rum. Hon sover ju ändå själv nu eftersom jag sover på soffan, å har gjort de i 3 veckor :) men vad gör man inte för sitt barn?? :) jag väcker henne varje gång jag vänder mej i sängen typ, så så får de bli :)

Godnatt pusssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0