Så gottt.....

Har precis kommit ur duschen! Har stått där länge länge.. :) Så gottt!!!!

Idag har vi vart runt folk å lämpat av lite av de goda :) Inne hos michi var Josefin, Niklas å lilla söta Bella :)) Hon är så god den ungen asså! :)) Efter det var vi på torp å köpte en ny skjorta till huth. Han är så fin i skjorta min goding :)
Efter de blev de middag hos mamma å pappa en stund, försökte även ge kaylie lite morotspure, men de gick inte hem. Haha får nog fortsätta med gröten som bvc sa :) köpte banangröt idag för å se om hon kanske tycker d är godare med det en vanlig gröt. Men igår tog hon faktiskt 3 tsk gröt med aprikos å päronpure. Så så äckligt är de nog ändå inte trotsallt. :) för tar dom 1 tsk ska man tydligen vara glad. :)

Imorgon ska jag på morgonen ta kort på kaylie. Å sen till torp å köpa julklappar till vänner å kaylie. Å även en ny jacka å skor, fick ju pengar av min älskade pappa till det idag i julkapp då alltså :)) Sen på kvällen blir det perfect home party hos mor. Ska även sova där :))'

huth fick sin första julklapp idag, kunde inte vänta, haha typiskt mej. de blev iaf ett monopol :) å de blev han gla för :)
Men den andra julklappen får vänta till jul iaf, å den blir han nog ännu gladare för hoppas jag :)))

Ne nu ska jag sova :)

pusssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0