Tooorsdag :)

japp... idag ska jag försöka köpa en present till huth, om ja orkar. Annars gör jag de på lördag, för då ska jag ut till sandra som ska stå på torp för uddevalla gymnasieskola :)

Har köpt min första julklapp oxå :) till pappa :)

Huth har dessutom börjat på ett nytt jobb, eller asså han jobbar på sitt vanliga jobb, fast dom har flyttat han till ett annat ställe. Å han kommer hem 17 varje dag :) sicken skillnad det är asså.. Helt sjukt! Då är de fan värt att han jobbar på fredag oxå. för de är fan inte kul att vara själv till halv 8 varje dag...

Ne nu ska jag sova en liten stund tror ja, man får ju passa på när den lilla sover :)<3

Pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0