Trötter...

Andra gången jag är uppe med kaylie denna natten.. Puh! Börjar bli trött!

Våran ström gick igår kväll, men som tur var kom den tbx vid typ 22. Typ 15 minuter innan huth åkte till sandra och robin för att koka vatten till kaylie. Vi började koka vatten över våran kamin till henne. Men fy fan va vattnet smakade brandrök, så de gick ju inte att dricka det.

Just nu ligger hon här brevid mej i soffan, å skrattr åt mej, å kollar på sina små händer, jag älskar när hon gör det, för hon skelar såå :)) sötnos!<3

Igår var jag hemma å städa å tvätta hela dan, å sen på eftermiddagen åkte jag en sväng till sandra, där amanda var :))
Fick kollat på ultraljudbilderna! Så söt! Å sååå lik Robin! Helt sjukt! :))) haha

Fast de är klart kaylie var allt lik huth på våran ultraljudsbild med, lite knubbis :)) hihi <3

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. Behöver ha tag på en tomteluva till Kaylie, så jag får ta lite kort åså :)) kanske kan träffa mina vänner :) Amanda börjar ju inte jobba för en vid 3 :)))<3

Lägger ut lite nya bilder senare på dagen :)

PUSSSSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0