underbara fredag

jag bara älskar fredagar!! :)

har haft så jävla ont i magen inatt! typ som mensvärk, tror det är spiralens fel! Uscha!!

Kaylie har hittat sina händer å hon är såå söt! :) å snart vänder hon sig nog från rygg till mage :) min lilla pluttis<3

Var ju hos josefin å Bella i onsdags å försökte göra de där fotavtrycket till kristallhjärtat, det tog oss nog en timma tror jag.. haha skit unge! :)

Ullared var förresten kul, förrutom att jag fick världens migrän när vi åkte hem så amanda fick köra ist! :)

Hittade massa bra saker till Kaylie, dom har fått hur mycket hello kitty grejjer som helst där nere, så köpte spälskydd, lakan och en handuk till henne med hello kitty! :) ska åka ner i december igen, så får vi se om jag hittar några bra jukklappar och sånt :)

Idag vet jag inte vad som händer, bli nog idol och så :) Kanske får besök av några om vi har tur ;)<3

Pusssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0