Svar på era frågor....

Manda om Frågestund.. :):
Hej ,

Jag gillar dig å din blogg :-) men frågan är, gillar du mig ?????? ;-) hihi. Å föresten så har du världens sötast kaylie på jorden :-)


Svar: Tack :) självklart gillar jag dej manda ;) Pusss
'
Anonym om Frågestund.. :):
Hej! Vilken charmig liten blogg du har :) Och en otroligt söt liten dotter! Mina frågor är, hur är du som person? Vad gör du och din lilla docka om dagarna nu när du är mammaledig? Vill du ha fler barn? Isf hur många? :)

Svar: Tack, va gullig du är :) Jag som person, svår fråga, jag tror jag är ganska snäll å glad person, jag älskar att ha människor runt mig hela tiden samtidigt som jag kan tycka att det är skönt att sitta hemma själv :)

På dagarna är jag mycket med mina vänner och är även en del hos min mamma :) Ska börja på öppna förskola nu till jul så då blir det till att gå dit ett par dagar i veckan :) å förhoppningsvis träffa lite fler föräldrar som man kan umgås med :)

Ja jag vill ha fler barn, antingen 2 eller 3 till :)


Anonym om Frågestund.. :):
saknar du inte allt när du var yngre och festade?
festar du något nu eller är det mest lugnt liv osv?

Vem är din bästa vän?

Vart träffade du din pojkvän och hur länge har ni vart tillsammans?
Vart bor du och vart "vill" du bo? i framtiden eller så.


Svar: Om jag ska vara helt ärlig, så saknar jag det faktiskt inte ett skit. Visst var det kul när jag gjorde det, men jag trivs mycket bättre med mitt liv som det är nu. Självklart festar jag fortfarande men det blir ju inte alls lika mycket som förr. Men som sagt så har jag inget behov av det. Det blir ju roligare när man inte gör det lika ofta :)

Amanda är min bästa vän. Henne kan jag lita på från topp till tå, och har alltid så fruktansvärt roligt med, vi kan prata om allt, å jag vet att hon aldrig skulle svika mej. :) Har dessutom kännt henne sen lågstadiet :)

Jag träffade min pojkvän på en fest hemma hos Amanda för typ 6 årsen första gången, efter 1 år blev vi tillsammans :) Vi har vart tillsammans i 5 år i mars :)
Vi hyr ett lägenhetshus i Svenshögen. Jag vet faktiskt inte vart jag vill bo i framtiden. Men nära mina vänner och familj :)



21 November, 14:06
jojo  ([email protected]) om Frågestund.. :):
Undrar när ni kommer o hälsar på? Om mosters minsting följer med då? Kram kram :-)
Svar: Vi kommer någon helg under december, å självklart kommer Kaylie med! :)<3


Anonym om Frågestund.. :): Hej.
Umgås du lika mycket med dina vänner nu som förr?
vem saknar du mest att umgås med utav dina vänner?
När kommer nästa bebis?


Svar: Ja jag umgås nog mer med mina vänner nu än innan :) Klart att jag umgås mer med vissa en andra.
Jag saknar nog inte att umgås med någon eftersom jag umgås med dom jag helst vill vara med :)
Nästa bebis kommer om 3, 4 år när jag har hunnit jobba ett par år å kaylie har fått växa upp lite grann :)


Becca & baby ([email protected]) om Frågestund.. :):
Åh, roligt :D

Jag undrar hur ni kom på namnet Kaylie?


Pusss


Svar: Min syster bor i England med hennes familj, å jag har vart där å hälsat på ett par gånger. Träffade då en tjej som hette Kayleigh.. Tyckte namnet var så himla fint å lite
annorlunda men att stavningen kanske var lite krånglig, så därför blev det Kaylie :)


linda om Frågestund.. :):
Söt bebis :)
Undrar vad du har pluggat på gymnasiet och vad du vill (har funderat på) jobba med i framtiden samt vad du har för framtidsplaner :)

Svar: Tack :) jag gick hotell å restauarang programmet med inriktning restaurang.. Jag vet inte vad jag vill bli faktiskt, men efter att jag har fyllt 21 ska jag ta taxi kort å förhoppningsvis börja köra det ett tag tills jag kommer på vad jag vill utbilda mig till. Min framtidsplaner.. Skaffa mej ett bra jobb som jag trivs med, köpa ett hus, å få fler barn :) å vara super lycklig tillsammans med familj :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0