För 5 årsen......

Trodde vi aldrig att vi skulle ha en underbar liten bebis! <3 Att livet kunde bli så bra älskling. Jag är så glad att vi har skapat nått så fint som Kaylie. Att vi kunde, haha kan fortfarande inte förstå det, att jag är mamma till nått så underbart, å sambo till nån så underbar. Jag älskar er. <3

Tänk nu är det snart ett årsen jag blev gravid. 1 november förändrade verkligen våra liv, stort! Å jag sitter här å lipar å bara kommer ihåg den känslan av att vara så lycklig, det där lilla livet i magen, att man kan älska ngn så mycket. <3




KAYLIE, DU VAR DET BÄSTA JAG KUNDE FÅ<3

Amanda, jag älskar dig<3


PUSSSS<3












Att det kunde bli ngt så vackert :) <3





Kommentarer
fine o bella

åå va du e söt sara!!! tårarana började rinna när jag läste va fint du hade skrivit!! <3

2010-10-12 @ 15:29:42
Alexandra Aldeborg :)

Man blir så glad att höra och se dig så lycklig Sara :)

Hoppas allt är toppen me dig å din lilla familj :)

Stor Kram fina du :) !

2010-10-13 @ 14:43:15
Sara

Ja lyckligare har jag aldrig varit :)

Å va gulliga ni är! :)<3



Alexandra vi måste ses en dag tycker jag! :)



Pusss<3

2010-10-13 @ 21:57:11
URL: http://beanea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0