Freeedag :)))

idag, så skönt att huth äntligen är ledig :)

Igår hade jag amanda här hela dan typ :) Åh va jag älskar dej vännen<3

Köpte mej även en klänning igår till dopet! Äntligen hittade jag en som passa! Nu ska ja bara köpa skor å nått att ha över :) men de ska ju inte vara så svårt!

Fick även hem Kaylies klänning som hon ska ha på sig efter dopet igår oxå :) Såå sööt! :) Beställde den från la radoute. :)


Idag tror jag att jag ska åka till torp en sväng å se om jag kan hitta några skor :) huth kan ju vara barnvakt nu när han är ledig! ;)

Imorn ska vi till Josefin å Niklas som flyttar in i sitt nya hus idag! :) Såå kul! :) å efter det drar vi vidare en sväng till Matte som fyller 20 :)

Ne nu sover min bebis, så nu ska jag passa på att tvätta :)

Pusssss






Mitt hjärta, med sina fräcka converse som hon har fått av tant sandra :))<3





Min tatuering precis nygjord :)


Kommentarer
cia

Super fint :)

2010-10-01 @ 23:23:01
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0