Fy fan för..

SNÖ!! Jag absolut hatar snö!! Det värsta som finns, undra varför jag bor i Sverige? :) haha

Får såna där flashbacks från när jag blev gravid förra året, när jag mådde sådär illa av alla lukter. Då var det snö, så jag mår typ illa av att det kommer snö nu. Fan va sjukt egentligen! haha samma med lady gaga - paparazzi.. mår skit dåligt när jag lyssnar på den, för att jag var gravid å mådde som värst  när jag lyssnade på den, så kommer den på radion så måste jag stänga av annars spyr jag typ. haha jag vet det låter sjukt men så är det. haha :D

Idag kommer Amanda hit å myser i snöovädret med mej och kaylie :)<3

Gick upp 7 idag å börja städa lägenheten, medans kaylie fortfarande sov. :) Så nu är den lite renare en innan iaf :) haha

Ne, helgen vet jag inte vad det blir. :) Det blir nog väldigt lugnt! :)

Köpte nya blöjor till Kaylie idag, dom är skitsöta! Att man kan göra så söta blöjjor, det är nästan så att man kan ha dom som byxtrosor ;D haha

Pusss pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0