söndag igen..

Idag har jag inte mått speciellt bra. Blev alldeles för mycket igår. Usch. Men nu ska jag ta de lugnt många helger framöver. Man bara gör bor sig när man dricker. Fy kommer inte ihåg ett skit i från igår. typiskt mig.. haha

Har haft sandra och obba på besök idag. :) Å kaylie har sovit sen 18. så vi får se när hon vaknar i natt!

Imorn kommer mamma hit en sväng å hjälper mig.. :) å sen blir det en promenad med Sandra. Skönt för de är så tråkigt att gå själv :) haha

På tisdag ska Kaylie få sina första sprutor.. fy fan! Vill inte. men mamma ska med så hon får hålla henne medans jag kan titta bort å hålla för öronen. För hur jävla ont gör det inte att ta sprutor. Min lilla älskling!<3

ne nu sängen!

Pussss<3


Kommentarer
Sandra

Mycket kärlek till er <3

2010-10-18 @ 08:05:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0