Sprutor...

Idag har Kaylie fått sina sprutor :( usch! Jag var ju inte med inne i rummet för jag klarar inte av att se henne lessen, men jag hörde henne ut i väntrummet o började typ grina när jag bara satt där ute. Fy min lilla älskling<3 helt blöt på kinderna av tårar när mamma kom ut med henne :( första gången hon har fått riktiga tårar :( <3

Har även börjat med ny mat, eftersom hon har så mycket utslag och så torr hy så kan de bero antingen på maten eller att hon har ärvt hudsanlaget av huth :( å jag har ju laktos så hon kan mycket väl ha det. Så nu ska vi prova om det funkar med den nya maten. Blir det inte bättre skulle en läkare kolla på henne å se vad som är fel. :)

Imorn ska jag till barnmorskan :) ska bli så kul å träffa henne igen! :)

Ne nu ska jag städa innan huth kommer :)

Pusss pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0