Tjaa.. :)

Sitter å kollar på Kungarna av Tylösand! :) Sjukt bra, men samtidigt sjukt dåligt! haha :) Men så värt att sitta uppe å kika på :)) fast jag är sååå trött!

har städat precis hela dan! Ändå är jag inte klar, så får fortsätta lite imorn! Ska till Gina imorn å lämna tillbaka mina strumpbyxor ja köpte! Å efter de ska vi handla inför söndag ja å huth :) han slutar ju tidig imorn! Sen ska jag låna ett par skor av Josefin så ska ut till henne oxå! :)

på fredag kommer mina systrar hem :))<33
 
Så ska hämta karro å dom på flygplatsen på fredag morgon :))<33 å sen ska vi hämta nycklarna till församligshemmet :) å på lördag får vi duka inför söndagen :)

Ne nu tv:en!

Pussss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0