Underbara fredag :)

Igår kände jag att allt var hopplöst, att livet inte alltid är så jävla roligt.

Men idag har jag vart med amanda hela dan, å då får jag upp humöret igen :) Du är så undebar älskade vän!<3 Å de bästa är att Kaylie tycker om dej så mycket oxå :)<3



Imorn ska vi på fest för anthony! Ska bli så kul å träffa alla vänner igen! :D <3

Huth är iväg å hämtar en grävmaskin för min pappa just nu.. å kaylie sover! :)


GUD, va jag saknar mina systrar!! Tänk om lilla Oscar hade bott här i Sverige! Vi hade umgåtts varje dag! Å de hade vart helt underbart!! Funderar på att dra över till england i december :) karro ville vi skulle fira jul där. Men de vill nog inte huth. Hihi<3

Pusss










Kommentarer
Amanda

Älskar dig hjärtat <3

2010-10-15 @ 23:16:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0