Lördag....

Idag har ja å manda å lilla nathalie vart på överby :) hittade ett par mjukisar å en body till kaylie. annars tyckte jag inte att dom hade ett skit :) hihi det vaer iaf jätte mysigt! :)

Sen efter det har jag vart nere i stenungsund å handlat. Å väntar fortfarande på huth, fast nu orkar jag inte vänta längre, så nu ska jag å kaylie gå å lägga oss.

Imorn ska vi en sväng till michi på middag. å annars vet ja inte vad vi ska göra :)

Mormor har köpt en sterilileseringsmaskin till mig idag oxå som jag kan sterilisera flaskorna i :) skön å slippa koka dom varje gång!

Den här veckan ska jag åka å köpa present till Timea som fyller år på måndag. Å sen nästa lördag ska vi på kalas för den lilla sötnosen! :)

ne nu sängen!! sköööönt!

Älskar min manda!


Pusssss!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0