Torsdag..

Idag har jag vart å köpt ngn bildel till bilen å sen vart å köpt present till TiMea :)

Nu ligger min sessa å sover å ja kollar på När karusellerna sover :) Så bra!!

Har haft Josefin å lilla Bella på besök i två dar nu :) Sååå mysigt! Jag verkligen älskar er!<3

Har ju skrivit O.s.a den 24 september, alltså imorn, å de är fortfarande massor som inte har ringt om dom kommer på dopet eller inte.. konstigt tycker ja, men alla ringer la imorn då. haha

På lördag ska vi på kräftskiva till Amanda och Tony, så imorn ska jag å amanda till systemet å sen köpa hattar å sånt :) ska bli såå kul! Kaylie ska vara hos mormor får se hur de går, för de är första gången jag lämnar henne. plutta<3

Snart kommer huth hem från jobbet :)

Pussss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0