fredag å mer bilder.. :)









Älskling :)

Idag har jag o huth vart å tatt bilder hos fotografen för att sätta in i bohuslänningen :) dom blev faktiskt jätte fina! Sen efter det har jag vart å bokat tid för att göra min tauering :) ska bli såå kul å äntligen göra den!! åsen var jag en sväng på jobbet å hälsade på :) mkt trevligt att hälsa på alla igen! :D

Imorn ska jag, kaylie, manda å lilla Nathalie till thn, efter det ska jag en sväng till farmor michi :)

igår var vi på bvc hon vägde 4600 å var 55 cm lång :) gud tänk på dom som får såna stora klumpar :) stackars dom!

Ne nu väntar vi på manda å tony o grillar banan med choklad gör vi oxå, å rök luktar det i hela lägenheten, yummi! NOT! haha

Pusss och hej! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0