En liten liten pojk!! :)

Idag fick Sandra äntligen sin lille pojk, som jag hela tiden har trott vart en tjej! :) Ja där ser man! Så lik sin pappa asså! Så söööt!:) hihi Grattis till er mina älskade vänner! <3

Idag har jag bara vart hemma, gått å oroat mej hela dan över sandra typ :) Men sen när ja va på väg till solariet så fick ja sms som de bara stog pojk på.. haha jag börja ju asgrina såklart, å ringde till huth, haha fick inte fram ett ord, bara grina.. å han bara: har du krockat? hahah ne, sandra å obba fick en pojk :)  där ser man va han tror att ja gör! :)

De roliga va ju att hon var beräknad idag! :)) Så kul!!

Nu längtar jag bara till September och Oktober! :)) Ska blii såå kul!! <3

Helgen vet ja inte va de blir, ska handlas kläder iaf :)

Nu big brother!

Pusssssssss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0