Linköping! :))

Har haft en mkt trevlig helg hos min syster johanna i Linköping! Men gud va jag saknar henne nu asså! Hatar att ni ska bo så långt ifrån..
I fredags kikade vi på twilight, kul att jag äntligen fick se den.. :) å åt en massa godis...
Å igår var vi på stan å kika kläder, så mkt fint, å jag hitta min klänning som jag ska ha på sandras, kines å Malins student :D

Imorn ska jag spinna kl 12... :) Har ju inte tränat på hela helgen!! Får typ panik när jag inte får tränat å bara ätit.. haha

Har även lagt ut massa grejjer på tradera, å kolla nu å har fått 800 kronor för lite grejjer som bara ligger här hemma å skräpar, så skönt å få pengar :D

Min viktnedgång, ligger fortfarande på desamma.. Men kan säga de att jag äter i stort sett allt, förrutom att jag inte dricker någon dricka å försöker undvika godis åså :)

Kan säga att jag inte tror ett skit på dieter, visst går man ner snabbt, men på långsikt så måste du ju äta de hela tiden, å absolut typ inte äta några kolhydrater... Man går ju upp lika fort som man går ner om man börjar äta lite igen.. Tycker då de är bättre att de tar lite tid innan man går ner i vikt å att vikten håller sig längre.. Å träna är ju typ A o O! Ialla fall för mej, eftersom jag tränar såpass mkt som jag gör så kan jag ju äta de mesta utan att gå upp i vikt..! :) Å hur bra är inte de?? :))

Å ja har testat båda grejjerna, å detta funkar bäst, trust me!

Får iaf på mej alla mina gamla jeans som jag hade innan graviditeten, å de är ju kul! :D

Men har fortfarande en lång väg kvar.. :) Men de närmar sej med stormsteg, å beachen 2011 är ju mitt mål, så jag hoppas på att jag ser ut som jag vill då.. Men kroppen blir så sjukt konstig efter att man har vart gravid, helt slapp.. Men jag hoppas att de snart försvinner! :)

Jag behöver er som kan pusha mej så ja kan nå mitt mål!! :))))

Pusssssssss









Kommentarer
fineobella

du e så duktig som tränar så mycke!! håller med dig om de där med kroppen efter graviditeten haha :)

2011-04-03 @ 23:05:53
cia

Köte dom på vero moda 129,- :)Tror dom kom in i dag:)

Kram

2011-04-04 @ 17:33:55
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0