Måndag. :)

Hej hej!

Helgen har vart väldigt lugn, får ju tat lugnt inför nästa helg, för då blirre partaj! :)

Idag vaknade vi sent ja å kaylie å sen åkte vi in till stan å ja lämna Kaylie hos farmor så ja kunde träna, blev både spinning å s-core idag! Så jäkla gött!! Helgen har vart fruktansvärt onyttig så de kändes bra!! :D haha sen åkte vi till willys å storhandla ja å k :) Å sen åkte vi hem å laga mat... å sen blev de en promenix till mammi :)

Kaylie å farmor hade vart å matat fåglarna idag.. :) så mysigt! Så ja å huth prata på att göra de i helgen.. :)

Imorn ska ja städa lite, åsen försöka åka in till öppna, å sen äre Zumba på kvällen :D

Måste bara säga att ni måste gå in å läsa min älskade svägerskas blogg. Den är så bra.. :))

http://fineobella.blogg.se


BIG BROTHER!! :)

Pusssssssssssss


Kommentarer
Amanda

Jag kan inte fatta d själv heller =) haha.. Ska bli så kul med alla barn sen =) PS, Jag tror faktiskt jag kommer få en liten flicka. haha. Älskar dig <

2011-04-19 @ 09:37:21
fineobella

men va gullig du e då!!! :)) <3<3<3

2011-04-19 @ 13:29:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0