Shopping!!

Har haft besök av Sandra o Amanda idag :)

Sandra åkte hem innan ja å amanda åkte till torp, fick köpt 2 solhattar till Kaylie, lite underkläder till mej å ett par korta leggings från vera moda :) såå fina!!

Hittade sååå himla mkt fint på torp idag asså! Så nu vet jag massa grejjer jag vill ha! Kanske blir dit i helgen å förstora garderboen lite!! Behövs verkligen.. Huth lova mej lite kläder om han fick sålt mercan, så kan ju alltid hoppas på de! ;)

Jag å mamma kom oxå på att vi ska göra om i min walk in closet.. :) är alldeles för trångt där inne nu å ingen koll på nått... :) så allt som är där inne nu ska ut!!! :)

Försöker hitta en bra bikini till sommarn oxå, måste ju verkligen va en bikini som håller uppe dom dära.. haha inte för att dom är så stora, men tänker ju inte sätta på mej en bikini där allt bara hänger, dom blir ju inte precis som innan när man har fött barn!! haha eller va säger du fine? ;) haha usch!! Får se va de blir, vet ni nått så kan ni ju alltid komma med förslag! :)

Ingen träning idag, men imorn såå äre zumba å s-core :)

Å imorn fyller Fine 24 år å Sandra har BF på sin lille bebis!! :D


Pussss<3


Kommentarer
Anonym

nee vadå? tycker du kroppen har förändrats?? hahaha.. shit pommes ja.. taxöron o hela kitet ;) kolla med cia angående bikini, hon kan nog hitta nått för dig kanske?! :)

2011-04-08 @ 21:40:59
URL: http://fineobella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0