1 år!!?

Har gått sjukt fort!! Tänk för ett år sedan låg jag just nu o hade jävligt ont!! Glömmer aldrig den dagen! <3 den bästa dagen i mitt liv! Just nu sover min prinsessa! Men sen blir det stranden med massa fika o gott!! <3 I lördags hade vi kalas för min älskling, hon fick en massa fina paket :) Tack!!<3 Har beställt en massa nagelgrejjer idag, allt är ju slut! Så snart blirre fina naglar igen! :) Fy fan vägde mej idag!! Har gått upp 3 kg på huths semester!! Usch jag får panik! Men mat är ju så gott!! Så träningen får komma tillbaka efter hans semester, så får vi se vad jag väger då! Det värsta är att 3 kg är så jäkla mkt! Det syns ju så väl!! Blä! Har fortfarande inte fått ngt internet till datorn! Blir snart tokig! Tur att jag har min iphone!! :) Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0