hello

Igår va vi ju hos BVC, å fick sprutorna, men de  gick faktiskt över förväntan. :)

Vikt: 9830
Längd: 77 cm

Hon är lång lilla k.. Hon ligger rätt högt över medel på längd, å lite under medel på viktkurvan..
Tänk om hon har turen att bli lång å smal. haha undra vart de kommer från då, för både ja å huth är korta och tjocka :) haha

Fick även tränat igår! Hur gött som helst! Men nu blirre inte träning förens på torsdag! Får bli promenixer ist!

Vågen står nu iaf på 64,4.. så har ett par kilo kvar till 57.. de va ju lite dumt av mej att äta så mkt under semestern,, men va gött de har vart! :D

Idag ska vi in till öppna förskolan iaf, veckans höjdpunkt! :)

Idag får jag även min remover till löshåret! :) hitta en slinga igår från mitt riktiga hår, å de är skit långt! haha :) har ju haft i mitt lös hår sen i maj.. :)

Ne nu måste ja städa upp lite här, småbarn stökar ner rätt bra som ni vet! :) haha

Hörs senare!




Pussssssssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0