Idag äre torsdag :)

Å idag har jag vart inne på arbetsförmedlingen, phu hatar de stället! tur att jag slipper gå dit nu på ett tag, Kaylie ska ju in på dagis 1/1-12.. har vart till å från med om jag skulle börjat jobba nu när hon är 1 år, men har kommit fram till att hon är alldeles för pluttig för det! <3 Så de får allt vänta ett tag till, även fast jag bara vill börja jobba igen!! Får försöka se om jag kan hitta ngt helg jobb eller kvällsjobb :) Hon hjälpte mej även om jag ville börja plugga, så de var skönt! :) Hade ju tänkt å börja plugga antingen nästa år eller nästa år igen.. :)

Helgen blir nog lugn tror jag, alla är borta :) bara jag huth och robin hemma i Ljungskile :) Kanske blir en sväng med IHN om vi får barnvakt :)

Nästa helg åker pojkarna till High Chaparall, så vi får se vad jag hittar på :)

Nu ska jag komma igång med bloggningen igen, har vart skit slapp på de nu på semstern..

Träningen ska vi inte prata på! Jösses! Väger nu helt plötsligt 65.. På måndag börjar jag iaf igen!! :)

Imorn ska jag och mamma till IKEA.

Kommer en gubbe hit imorn å spaklar å tapetserar. :) skönt å äntligen få de gjort :)


Pussss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0