Onsdag..

fan va veckorna går fort asså! Helt sjukt!

Sitter å glor på tv, har vart uppe tidigt idag å städat lite. :) blir nog snart en liten promenix!

Igår var vi inne på öppna, och sen gick jag å nathalie en sväng på stan så jag fick köpt mig lite smink. :) Sen på kvällen blev de promenad med grannarna!

Jag å sandra har nu bestämt oss för 2 ggr i veckan styrketräningen och 2 ggr i veckan promenader! Blir nog fint det, jag tror tillochmed att jag skulle kunna klämma in en till dag med träning faktiskt!

Det går faktiskt fint för mig med "bantningen" om man kan säga så, försöker låta bli att äta pasta, bröd, ris och potatis..å självklart, godis osv.. å jäklar va min mage inte är uppblåst! så gott, tycker alltid den är det!

Hoppas på att ha gått ner yttligare 7 kg till Januari iaf, men de ska nog inte vara några problem, om jag fortsätter såhär. :)

En gubbe är här och tapetserar idag, så gott, äntligen kanske jag kan få inreda där!! :)

Hörs senare!

Pussssssss





Snodde lite bilder från amanda, sen vi var på böda :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0