Söndag

Hello! Jag och Kaylie har precis kommit hem från dop för lilla Julia! :) <3

Dålig uppdatering på senaste.. ni kanske vill veta va de var för fel på mina äggstockar.. hm, inget dom kunde svara på, men de kan vara ägglossning eller för att jag har slutat med p-pillrerna, osv.
Men den värsta smärtan har iaf gott över å de är ju skönt! :) så jag får väl helt enkelt leva med det varje gång jag har ägglossning!

I fredags såg vi på hur många lingon finns det i världen! Hur bra som helst! Nog den bästa film jag har sett på länge! Dom är ju för söta!! :)

Å igår var jag å nathalie inne på barnmarknaden på dan å shoppade loss.. :) fick köpt en massa bra grejjer! En massa leksaker till K, en cykelbarnstol, och en cykelhjälm! Jag är rikitgt nöjd med vad jag fick ihop för 200 kronor, så nästa gång det är barnmarknad, ska jag verkligen gå!! Varför lägga en massa pengar på leksaker i en leksaksaffär, när man kan få sånna som knappt är använda för typ 25 kronor! :)

Å igår var jag över hos grannen å drack lite grogg! :)

Väntar på huth som är på g hem, dom har ju vart på high chapparall lördag, söndag :)

Pusssssssssssssssss


Kommentarer
Anna-Lena- mamma till Elias & Liam

De där med att ha ont i äggstockarna vid ägglossning hade jag efter att jag fick Elias. De gjorde jätte ont, hade svårt för att gå de dagar de var som värst.

2011-08-28 @ 20:00:23
URL: http://minbebis.com/blogg/mittlivminvardag


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0