Spännande dag!

Hello!

I morse ringde jag till vårdcentralen för jag hade så jäkla ont i mina äggstockar, kom å gick, precis som med värkar.. är 3 dagen jag har ont idag, fast idag var de ännu värre.. gick bak i ryggen, precis som när jag fick mina förvärkar 3 dagar innan Kaylie kom..

Åkte dit, blev undersökt, men hon kunde inte hitta något fel.. Hon såg ju att jag hade ont, men inget annat.. tog tempen på mej, å hade 37,9 i temp, jag har annars 36,4 kanske.. så lite feber måste ja haft, de tyckte dom var underligt, så ska tillbaka imorgon igen.. hoppas snart få svar på va de är.. inte så kul å gå runt å ha ont liksom. Tog tempen nu ikväll igen, å då hade jag 36,4.. har iof stoppat i mej en massa alvedon.. men ändå :P

Imorgon äre löning! Å de är ju alltid skoj! :D

Pusssssssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0