-12 kg!!

Grymt!! Idag har jag äntligen kommit under 60 på vågen!! 59,7!! Å som jag har strävat efter detta! Min målvikt är 57 så 2,7 kg kvar! Å de ska jag ha klarat till nyår hoppas jag!! :) hade ju som nyårslöfte att gå ner 15 kg å de har jag ju snart gjort!! Så underbart!! Å det bästa är att jag faktiskt kan äta lite godis å ändå inte gå upp i vikt, allt bara för att det har tagit så lång tid!! :) men de är det allt värt nu, att det har tagit så lång tid!! Alla pizzor jag inte kunnat äta, å all dricka som jag inte har druckit! Tur att jag ser resultat av det nu! :)

Nu ska de bara byggas muskler oxå! Haha

Å det bästa är att jag faktiskt kan ha strl 36 på kläder!! :) när jag hade fått ut kaylie hade jag strl 40!!

Ne sluttjatat om det! Ikväll ska jag jobba!

Pussss




Kommentarer
Anonym

GRATTIS =) Kämpa på =)

2011-12-09 @ 18:49:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0