Söndag!

Kass updatering på sista!

På ullared hitta jag en massa julklappar till k! Å en del till huth, å en väldans massa inredning, 3600 fattigare, men mkt fina grejjer! :)

I onsdags var jag på torp en sväng å köpte dammsugare till k, å en hund med koppel som går, skäller å aa allt sånt där! Hitta även lite kläder på Kära barn! :)

Så nu är jag klar med Kaylies julklappar! Hittar väl lite fler om jag känner mig själv! haha :)

Igår var kine å börje här, hon fick låna lite kläder till Eline :) så nu har både emilia å eline Kaylies kläder :) kul när det kan komma till användning tycker jag, de ligger ju ändå bara i en låda annars!

Var även på minimode igår å köpte en nova star kjol till k!! Den är ju så söt!

Imorn ska jag ringa studieväglednings centrum i uddevalla! Måste ju läsa upp naturkunskap B! Å de får jag la göra på komvux!


Snart äre jul å då kommer johanna å matias hit!! :) å sen ska vi till mormor på kvällen!! å jag älskar julen!! Å all julinredning!! Sååå mysigt!!

Ne nu sängen! PUSSSSSS






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0