-15 kg

Mitt nyårs löfte, 15 kg ner. Väger nu 71,6! Så ska ner till 56 :) kommer ta sitt lilla tag, men de är de värt! Helt klart! Mår piss av att se ut så här!! 57 vägde jag när jag träffa huth, perfekt vikt enligt mej! :)

Efter viktnedgången blir tatueringen min belöning :) man får ju faktiskt ha belöning för mödan! den tatueringen har jag velat göra hur länge som helst nu! ska bli så kul!! :)))

Ska bara försöka komma igång med träningen nu! Men de ska jag klara! :))


Jag ska upptadera er om hur de går, men den här gången ska jag inte ge upp, de ska ni få se! :)))) hihi

Kaylie har nu typ sovit i 2 timmar, ganska skönt ändå så jag får gjort lite saker :)

Hon satt själv förrut utan att jag behövde hålla i henne å hon åt en liten stund själv utan att jag höll i nappflaskan :) Hon är så duktig!!

Idag är jag även väldigt glad, många anledningar finns det till det! :)) Har dock inte kunnat sova i natt för att jag har vart så glad! :) hahah så de är väl mindre bra! :)

Skulle egentligen hälsat på sandra idag, men de hinns nog inte med innan huth kommer hem, han kommer ju om en timma eller nått :)

Tror amanda kommer hit med en telefon till mej idag, min är ju paj!! Ska bli skönt å kunna skicka lite sms igen!!


Pusssssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0