faan...

Hittar ingen tatuering jag vill ha, vet precis hur jag vill ha den typ, men kan inte komma på hur eller vad :) haha så behöver lite inspiration!! :)

Kanske har ändrat mej lite nu hur jag vill ha den på kroppen bara :)

Idag har jag vart inne i stan å hälsat på nathalie :) å sen har vi vart hemma hos sandra å robin :)

Imorgon ska jag in till stan å träffa fine å bella, ska till öppna förskolan i uddevalla :) ska bli så kul! Har hört att dom är så bra där oxå :)


Ne nu blir det film! Å kanske diska oxå... om ja orkar. :)

pusssss


Kommentarer
Marlene

Nu har jag lagt upp en bild på söta Kaylie på bloggen...hoppas du tycker bilden är lika fin som jag! (:



Tack för idag!!



Kram

2011-01-25 @ 22:30:11
URL: http://nedja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0