hej hej hej!

Amanda och tony har precis vart här å kikat på göta kanal 2! :)

Idag har jag inte gjort ett skit, har bara vart hemma å typ sovit när kaylie har sovit å städat lite, idag satt hon jätte länge själv utan att jag höll i henne! Blir så glad när hon gör de alldeles själv! :D hoppas på att hon börjar krypa snart mitt lilla <3!

Amanda tror iaf att hon blir tidig med att gå, jag hoppas det jag med :D

Måste säga att nu är kaylie som roligast, 5 månader! Hon skrattar för allt å är med på allting! Man kan distrahera henne från att grina om de är något, aa nu är de verkligen som roligast att vara mamma :) blir så glad av henne! <3

Imorn är ju då huth ledig, så då måste vi få ordning på kaylies rum, har typ sovit på soffan i 2 månader nu eller nått, börjar bli lite smått trött på det! :) haha

han ska ju köra på isen oxå, så vi får la se hur de går, vill ju inte flytta in henne för en de är precis så som jag vill ha det, alltså helt klart! :)


Ne nu ska jag försöka sova! :) sover så jäkla kasst på nätterna nu förtiden, å sover massa på dagen ist, lite dumt eftersom kaylie går å lägger sig typ 20 varje dag, så borde jag ju passa på, men de går ju fan inte!

Har iaf fått låna en telefon av amanda idag, så nu kan jag skicka sms igen! :)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0