Idag äre lördag.

å idag har jag å kaylie vart hemma hos mormor :) ätit köttbullar :) mums!

Igår var jag huth å kaylie inne i stan å fika å promenerade i stan! :) så mysigt! På kvällen skulle vi grejja kaylies rum men de blev inte så mycket med det så bara hennes säng kom in, så där sov hon i natt, så igår sov jag med huth som jag inte har gjort på 5 månader, men jag saknade allt kaylie lite, tror jag föredrar henne faktiskt :) hon snarkar ju inte iaf :) <3

Stackars nathalie låg på näl så var där å hälsa på i torsdags. Fick iaf höra hennes bebis hjärtljud, å de är så mysigt! <3 :) Men snart kommer den ut, bara 14 veckor kvar :) <3

Huth lagar mat till mej nu! Så gott!

Pussssssss


Kommentarer
Nathalie o Bebis!

De va massa mys att ni kom! <3 O jag hoppas att de 14 veckorna går göööör fort nu!! =) (Lite kul att du börjar inlägget med mat och slutar de med mat me HAHA) Pussss <3

2011-01-09 @ 14:51:39
Sara och Kaylie

haha klockrent! Har jag inte ens tänkt på! haha :D

2011-01-09 @ 23:41:17
URL: http://beanea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0