Kaylie 5 månader...

redan asså :) å om en vecka är de dom där dumma sprutorna igen.. usch

Har huvvevärk! så ska sova nu, men lova amanda att jag skulle skriva här så jag skriver några rader, bara för din skull ;)

Nyår var jätte mysig, å jätte god frukost! :) å kaylie sov hela natten :) så skönt!

Den här veckan ska vi flytta kaylie till eget rum :) så ska försöka komma ut till göken å få köpt lite grejjer till hennes rum :)

Letar även utbildningar för att bli barnmorska, kanske jag har kommit på vad jag vill göra med mitt liv, hade vart skönt. för jag tänker på de jämt å ständigt.
Huth vill dock inte att jag ska plugga, men jag tänker då inte jobba på ica hela livet, aldrig i livet.
Så ska kika på det :)

Är ju iaf något jag skulle tycka vara grymt kul å intressant! :)

Kanske får de bli en sväng till göken imorn, har städat precis hela dan idag! Phu!

Pussssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0