Mina älskade systrar <3

Älskar er så ! Utan er hade jag inte vart mycket :) <3 Vem skulle liksom ha lärt mej allt?? Alla fula ord när jag var liten?? haha :)
Förstår inte såna som bara vill ha ett barn, de är ju hemskt, fy fan vilket tråkigt liv jag hade haft utan mina systrar!<3

Synd bara att ni ska bo så förbannat långt bort, ena i England å den andra i linköping! Förstår att inte mamma vill bli av med mej härifrån! :) Stackars mamma! <3 :)


Idag ska jag tvätta, å senare ikväll blir det spinning med nettan på sportlife :)

Mina ben var som spagetti igår efter träningen med kine! Phu! Känns att jag inte har tränat på över 2 år! :)
Hoppas att de blir lättare idag! :)

Igår fick kaylie present av sandra, en mössa vantar å hellokitty hårspännen å toffsar, som hon kan ha i sitt långa hår ;) Tack <3

Fick förövrigt hem tre kronor boxen igår! De är ju så bra! Men var tvungen att vänta på huth innan jag fick kolla på det, han tycker ju oxå att de är sjukt bra! :)

Pusssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0