onsdag...

Å ska precis ta mej nutrilett till frukost! Mums!! :)

Provade zumba igår, haha känns lite skumt å stå å dansa i vardagsrummet helt själv, pinsamt om ngn skulle se mej! haha :) Igår satt jag å kaylie bara hemma hela dan, prata med karro på skype typ i 2 timmar, så skönt å få prata av sig med ngn!


Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, skulle väl egentligen ha träffat fine å bella idag, men de ska jag göra imorn! :D

Skulle behöva diska, blush! Så skit tråkigt!

Har hittat en diskmaskin för 1500 nånstans, så den blir de när vi får lön :) ska bli så skönt med en diskmaskin!!

Imorn åker kine å andreas hem från thailand, å på fredag ska vi ha lite fest tror jag. :) ska bli så kuL!

Ne disken kallar!

Pussssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0