Skumt...

Men folk verkar tro att de är status att ha barn eller va med barn.. Jag skaffa ju inte riktigt kaylie för att jag skulle vara som alla andra eller för att vara fräck, jag fick henne för att jag ville.. =) Å sen att allt måste kosta så mycket, är bullshit, varför köpa de dyraste?? De är ju grejjen man vill ha inte märket.... Sen finns de ju dom som har behov att de måste kosta mycket oxå, för att visa hur "rik" man är..

Idag har jag å sandra vart på torp å köpt nya träningskläder till mej =) å alla hjärtans dag present till huth =)

Å nu ska jag städa, får besök ikväll =)

Ni vill la veta hur de går med min viktnedgång, 68,3 vägde ja idag =) sist vägde ja la 71,6 tror ja =) Jag tycker inte ja ser ngn skillnad, men hoppas att ja gör de snaart!

Imorn äre zumba som gäller =) ska bli kul! Har ju aldrig vart på de tidigare, förrutom skivan jag har här hemma =)


Ne nu måste ja städa...

Pussssss




Kommentarer
Anonym

Me love you! <3 skriver in mig snart ;)

2011-01-31 @ 16:58:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0