Sportlife..

Japp! Ska bli kul å komma igång med det igen! :) Ska skriva in mej igen på onsdag :) kosta bara 299 för silverkortet, å de kan de ju vara värt, huth sa tillomed att han kunde betala de för mej :) Gullig han är!

Idag har ja å kaylie bara vart hemma, är alldeles seg idag, orkar ingenting känner jag.. Men har iaf städat lite granna!

Den här veckan är de mycket som fan...
En massa människor å träffa :)
Härligt det! :)

Ikväll ska ja å huth till torp, ska köpa en mp3 till mej som ja kan ha när jag tränar, min andra är ju sönder!

För er som inte vet det, så älskar jag min dotter, jag menar om jag kanske inte säger de tillräckligt ofta eller så ;)


PUSSSSSS


Kommentarer
Anna-Lena

Jag vet inte om jag ska gå på öppna förskolan. Jag gick inte där med Elias men får se. När jag gick hemma med Elias var vi 5 st från jobbet som var hemma samtidigt. Denna gången är jag "ensam" eller hur man nu ska uttrycka de hela... Kommer snart att börja gå till Hemgården på Måndagar på sång och rytmik. Dem måndagar som Elias är hemma med mig

2011-01-17 @ 19:03:43
URL: http://mittlivochvardag.blogg.se/
fineobella

så skoj då kan vi träna massa ihop :)

2011-01-17 @ 23:39:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0