Tisdag..

Idag har jag å kaylie vart hos marlene å hälsat på =) alltid lika trevligt å träffa den damen! ;)
Var på promenix å tog lite kort åså.. :)

Imorn ska jag å kine träna kl 8.30, blir spinning en timma sen ska jag även sola hade ja tänkt på nagelstudion är typ 2 årsen jag sola i solarie så vi får se hur de går =) Sen på dagen vet jag inte vad jag ska göra, Sandra ligger ju hemma å "krystar" så kanske får bli en sväng dit =) träffa amanda kanske oxå, om hon inte jobbar förståsss.... =)

Ne malle klaga för att jag aldrig lägger ut bilder =) så nu lägger jag ut en hon har tatt =) haha.

Har tatt massa bilder på kaylie nu när hon har lärt sig att sitta själv, ja har ni hört hon sitter själv utan stöd jätte länge =) ja blir så glad när de händer nått sånt! Första gången i lördags faktiskt! =)

Ne nu ska jag sova, får ju upp tidigt om ja ska lämna kaylie hos mamma oxå =)


Pusssssss






Kommentarer
Marlene

Jaaa!!! :D

2011-01-26 @ 09:26:01
URL: http://nedja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0