Dålig uppdatering!

Nu vare länge sen jag uppdatera.. Har hänt en hel del sen sist :) vi har kommit iordning i våran nya lägenhet å jag trivs som fisken i vattnet!! :) å jag älskar min nya inredning!! Nu ska dom bara byta golv å tapetsera om i ett rum oxå :) sen blir det nog jätte fint tror jag!! :) vill börja jobba igen så jag kan köpa en massa fint till lägenheten!! :) ska ta lite bilder å lägga ut så ni får se :) Nu äre typ bara en vecka kvar tills vi drar till Böda :) Fyllde ju i torsdags så har fått en massa fint av familj å vänner :) å kalas har de vart i flera dar känns det som :) Imorn ska vi på lotta på liseberg tror jag :) ska bli skoj!! Pusssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0