Onsdag..

Idag har jag o josefin vart ute på tjörn med bebisarna :) Vi hälsade på Mia! :) Fick god mat och god efterrätt. :) Jätte trevligt!

Idag har mina saker kommit jag köpte på jysk, så tänkte hämta dom imorgon :)

Har lagt ut lite saker på blocket, å jag blir så jäkla sur för folk ringer å skriver att dom vill ha det, men sen slutar dom bara skriva.. fan varför kan man int bara skriva ett sms eller nått, å säga att dom har ångrat sig.. haha ja fattar liksom inte grejjen, så istället för att ja ska gå runt å undra så kan man ju bara skriva det.  det är 2 st som har gjort det bara denna vecka! Gaah blir så sur!!

Å pappa ringde idag, å ja blev så glad, jag skulle få bilstolen i födelsedagspresent :))) Så nu kan vi lägga lite mer pengar på lägenheten å nya saker :))

Jag å Kaylie har precis ätit stekt potatis :) Mums! Kaylie älskar potatis! Precis som jag.. :) haha



Pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0