Sängar...




Finally har jag hittat en säng jag vill ha!! :) Eller ja rättare sagt sänggaveln bara :)

Kana bara inte bestämma mej för vilken jag tycker är snyggast.. Tror jag gillar den svarta bäst, men jag vet inte om den passar in i vårat nya sovrum :)

Får helt enkelt köpa den när vi har flyttat in, och försöka bli av med den jag har innan :)

Vilken tycker ni är snyggast??


Jag o Huth har kommit överens om att vi ska ha ordning å reda på det nya stället, jag är så jävla trött på dessa gamla grejjer vi har.. Grejjen är ju bara den att man ska ha pengar, jaja tur att man har en mamma med samma smak som mej, så man kan ärva lite saker :)

Pusssssssss


Kommentarer
Sandra

Tycer svart, tror den passar in bäst :)

2011-06-19 @ 22:32:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0