Underbar dag! <3

Idag har jag haft en sån där underbar dag med min underbara bebis! Bara hon å jag! <3 Dom dagarna är helt obeskrivliga, det är just då man vill att hon alltid ska vara liten.. :) <3 Men tur är de väl att hon blir stor, annars hade de nog blitt lite långtråkigt! :) Vi har badat å solat, å ätit kakor :))

Imorn ska vi till kungsparken med Sandra och Eddie :)

Har nu packat i princip allt, har bara tallrikarna å de kvar.. å kastrullerna, är så svårt å laga mat om man inte har sånt :) haha så får packa ner det på torsdag eller nått. :)

Gjort adressändring idag oxå :)

Ne nu ska jag hoppa isäng. :)

På lördag eller söndag blirre Ikea :D

Pusssssssssssssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0