Bakfylleångest!

Som vanligt! Har alltid det när jag har druckit. Skit jobbigt! Förlåt om jag gjorde bort mej eller nått! :) de blir ju så när man dricker för mycket.. suck! Älskar er iaf mina underbara vänner! :) <3

Å idag ändrar man till sommartid! Så gott!! :) Längtar så till alla cruisingar! Ska bli såå skoj!! :)


Idag vet jag inte vad vi ska göra, huth sover fortfarande.. han blev ju inte dålgt full igår när vi åkte hem, så han ligger säkert hela dan!

Igår åkte jag in å tränade tidigt på morran.. :) Å sen åkte vi in till stan igen på dagen å gick på andresens maskin, å sen ner på stan så jag fick köpt mej ett par nya skor. :)

måste bara rekomendera en kräm som  man har på alla celluiter.. som jag använder. skit bra!! Efter 8 veckor är celluiterna borta.. Mina är inte borta helt, men de har blitt mkt mkt bättre! Så har ni mycket sånt så är den skit bra! :)




349:-


Kommentarer
fine

oj då din lilla fyllekaja haha :) vart va ni nånstanns då? vart har du köpt krämen då? hur länge har du användt den? och hur länge räcker den? haha många frågor!!

2011-03-28 @ 13:53:16
Sara

haha :) ja jag ska då alltid dricka för mycket.. :P haha Min har jag haft en månad, å jag kan redan se skilland, å jag har massor kvar! Så den håller länge! Fast man får hem en ny varje månad tror ja, eller om de är varannan månad... :) Jag har köpt den på nätet.. :) Puss puss

2011-03-28 @ 15:40:29
URL: http://beanea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0