Helgen, influensa o förlovning =)

I fredags förlovade jag å huth oss =) Har vart planerat länge nu att vi skulle göra de på våran 5 årsdag =) Så himla mysigt hade vi!! Vi bodde på Hotell Opera nere i Gbg =) Å var på källarkrogen å käka mysig middag =) ÅSen vare bara en massa mys på hotellrummet!! Skulle kunna göra om de där varje helg, de var så gott å bara spendera en hel dag + natt med bara huth. =) Fast gud va jag längtade efter min lilla docka!! <3 Å guud va ja älskar min ring!! Den är sååå fin!! =) Å huths är oxå såå snygg! =) Är såå glad å lycklig! <3=)

Kikar just nu på Bigbrother, förjävla bra. Men ja hatar Katharina... sicken idot..

Huth har oxå åkt på influensa så han ska va hemma från jobbet imorn, men ja ska försöka komma iväg till öppna om vi mår bättre då =)

Vägde mej idag, 64,4.. =D Så nu har ja gått ner 8 kg, å de märks faktiskt, ja får på mej lite kläder ja hade på mej innan ja blev gravid... Men bara vissa. =) Nu äre bara 7,4 kg kvar tills 57 :) 64,4 tror ja ja vägde när ja skrev in mej hos barnmorskan om ja inte minns fel, så nu är mina gravidkilo borta iaf :D

Här får ni lite bilder från i helgen åså där =)

Pussssssssss








pussssssssss


Kommentarer
Marlene

Sötnosar!

2011-03-15 @ 18:28:49
URL: http://nedja.blogg.se/
fineobella

Fina ni e <3

2011-03-16 @ 10:59:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0