Hellooo my dear!!=)

Ligger å kikar på teletubbies! Kaylie somna precis!! =) Hon är så jävla svår å få å sova nu för tiden.. I natt vakna hon kl.03.. å skulle ha mat, brukar hon aldrig göra annars.. Hon äter ju knappt nu, burkmaten vill hon absolut inte ha, bara välling å gröt, men men bara hon får i sej ngt iaf =)

Huth är hemma från jobbet idag med, de är sååå synd om honom alltså ;)

Idag ska jag träna, har ju inte tränat på över en vecka eftersom jag har vart sjuk... :/ men nu sååå.. sen har kine kommit igång med träningen oxå å de är ju såå kul :D

Ne nu ska jag göra mej lite mat! =)

Fick i min pericing i naveln igår förresten!! =D

Pusssssssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0