2011




Orkar inte ladda upp mer idag, mer kommer imorn :)

Men ja måste visa er detta bara.. haha de är så kul att titta på
( Ni får ursäkta för lite för avklädda bilder, men ja måste ju bara visa sicken skillnad! Helt sjukt! Å fy fan va fet jag har vart! )

(December 2010)



(April 2011)



(December 2010)




(December 2010)


(April 2011)

Men fan va ja hatar de där jävla vecket på ryggen, som kom när ja blev gravid.. haha de går aldrig bort!!



Gravid i v. 13..



(April 2011)

Är ju nästan i samma size som i v. 13..

Men jag har ju fortfarande 6 kg kvar till mitt mål! Så enligt mej är jag fortfarande "tjock" även fast jag vet att jag har gått ner en del.. å de är ju så kul å se de på bilder såhär.. man blir ju så taggad till att gå ner resten som ja måste gå ner!! :))

Ne sluttjatat! Tyckte iaf att de va kul å visa er! :D

Pussssssssssss




Kommentarer
Sandra

Du är såå duktig gumman :) <3

2011-05-11 @ 10:31:47
Marlene

Du kämpar och står på. Det viktigaste är att du tycker att de är roligt och de verkar som du har blivit träningsberoende. Skönt så man slipper tvinga sig iväg varje gång ;)



Glöm inte att du alltid är fin oavsett vikt!

2011-05-12 @ 09:31:01
URL: http://nedja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0