ÄNTLIGEN!!

Rör vågen på sig, och denna gång, NERÅT!! :D Har stått still länge nu, eller ja gick ju fan upp efter påsk där, grr.. Så nu ligger den på 63,9.. Skönt å va under 64 igen iaf :D

Idag MÅSTE ja verkligen städa, fan som de ser ut här..

Ska träffa både Kine å Amanda lite senare tror ja.. Å ja måste till mormor därimellan, känns som de kommer bli en lång dag! :)


Så jävla sur oxå, buda fan på en lejon kungen film på tradera, som ja trodde va dvd, men de visa sig ju vara en vhs, å självklart vann jag ju budgivningen oxå.. haha Någon som har en vhs?? För själva filmen är ju bra.. :))

Jag å huth har förövrigt funderat på om vi ska tabort våra facebookar.. :) För så fort vi får en ledig tid så sitter vi där, å sen äre egentligen bara skit me Facebook, äre inte skitsnack, så äre bara bullshit! :D haha ja vi får se hur de blir me de, för ja är nog faktiskt lite beroende av den skiten.. haha :)

Väntar på att vårdecentralen ska ringa kl 8.. Är trött på Kaylies förbannade hosta.. Dom får fan göra ngt åt de nu asså, de kan ju va ngt allvarligt!!

Åh kan knappt bärga mej, den 27 maj kommer min syster hem från England:D Å troligen Johanna med:D Å sen äre trollhättecruisingen 28 maj å sen äre lille Eddies dop den 29 :D Å sen stannar ju Karro å dom hela veckan.. Å Veckan därpå tar mina vänner studenten.. :) Så de kommer bli skoj! :D

Ne nu ska ja städa, å inte sitta vid datorn.. :)

Pusssssssssss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0